Rapport fra Udvalget vedrørende Advokatsamfundets struktur og arbejdsopgaver
BILAG
1. Kommissorium for udvalg vedrørende Advokatsamfundets struktur og arbejdsopgaver (maj 2013)
2. En ny struktur: Debatoplæg af Advokatrådets Strukturudvalg (25. april 2007)
3. Referat af drøftelserne i Debatforum om Advokatsamfundets vedtægter den 16. maj 2008
4. Referat af drøftelserne i Debatforum om Advokatsamfundets vedtægter den 10. juni 2008
5. Lov nr. 520 af 6. juni 2007 om ændring af Retsplejeloven
6. Bemærkninger til lov nr. 520 af 6. juni 2007 om ændring af Retsplejeloven
7. Fælles brev af 17. december 2009 fra Advokatsamfundet og Danske Advokater, herunder grafisk præsentation af arbejdsfordelingen mellem Danske Advokater og Advokatsamfundet (de komplementære cirkler)
8. Power pointpræsentation fra Dialogmødet i Advokatsamfundet den 18. april 2013
9. Advokatrådets årsberetning 2011-2012
10. Advokatnævnets årsberetning 2012
11. Uddrag af betænkning nr. 1479/2006 om retsplejelovens regler om advokater (kommissorium, resumé og kapitel 5 om det pligtmæssige medlemskab)
12. Advokatsamfundets årsregnskab 2009 og 2010
13. Advokatsamfundets årsregnskab 2011 og 2012
14. Advokatsamfundets budget for 2012 og 2013
15. Advokatsamfundets budget for 2014 og 2015
16. Danske Advokaters årsregnskab for 2010
17. Danske Advokaters årsregnskab for 2011
18. Danske Advokaters årsregnskab for 2012
19. Danske Advokaters budget for 2011, 2012, 2013 og 2014
20. Oversigt over større opgaver, der grænser op til eller overlapper hinanden
21. Danske Advokaters håndtering af høringssager
22. Advokatrådets behandling af høringssager
23. Fordelingen af udvalgsposter mellem Advokatsamfundet og Danske Advokater pr. 23. oktober 2013
24. Advokatsamfundets vedtægter
25. Rapport af 17. september 2012 om kredsbestyrelsernes fremtidige opgaver
26. Advokatsamfundets tilsynsindsats på klientkontoområdet
27. Oversigt over kontingent til specialforeningerne 2013
28. Samarbejdsaftale mellem Advokatsamfundet og Danske Advokater om den danske indsats i forhold til CCBE
29. Evaluering af Advokatsamfundets tilsynsbesøg 2013
30. Oversigt over personale og løn for Danske Advokater og Advokatsamfundet for 2013
31. Sammenligning af udvalgte driftsudgifter
32. Vedtægter for Danske Advokater
33. Referat af møde den 22. oktober 2013 i kontaktudvalg mellem Advokatrådets Skatteudvalg og Danmarks Skatteadvokater
34. Notat fra Lars Svenning Andersen om rollefordelingen mellem Advokatsamfundet og Danske Advokater
35. Tema om kredsbestyrelserne i Advokaten 10/2012
36. Analyse ved tænkt salg af ejendommen Kronprinsessegade 28 og tilbageleasing heraf
37. Oversigt over sagsgange i Advokatnævnets sekretariat
38. Svar på spørgsmål fra Folketingets Retsudvalg (december 2012)
39. Advokatsamfundets årsregnskab 2005
40. Advokatsamfundets årsregnskab 2006
41. Advokatsamfundets årsregnskab 2007
42. Advokatsamfundets årsregnskab 2008
43. Advokatsamfundets årsregnskab 2009
44. Advokaternes Serviceselskabs årsrapport 2005
45. Advokaternes Serviceselskabs årsrapport 2006
46. Advokaternes Serviceselskabs årsrapport 2007
47. Husleje og medlemstal for Danske Advokater
48. Indberetninger fra udlandet om klagegebyrer
49. Debatoplæg vedr. advokatkredsene fra Finn Bødstrup og Christian Lundblad
50. Tema om Advokatnævnet i Advokaten nr. 1/2014
51a. Oversigt over Advokatsamfundets omkostninger henført til hhv. Advokatnævnet og tilsynsfunktionen
51b. Principper for opgørelse af tilsyns- og nævnsomkostningerne i Advokatsamfundet
52. Justitsministerens svar af 15. januar 2014 til Folketingets Retsudvalg vedr. sagsbehandlingstiden i Advokatnævnet
53. Advokatsamfundet – nedbrydning af omkostninger
54. Advokatsamfundet – lokaleoversigt
54a. Oversigt over lokalernes størrelse
54b. Oversigt over medarbejdernes placeringer
55. Oversigt over Advokatsamfundets opgaver fra 1994 til nu
56. Konklusioner og uddrag fra interessentanalyse om branchen